Tuesday, October 7

Yawn...

huh huh huh

dah lama gilo tak naip blog. sebab utama: malas. the next: seronot sangat mengadd people i dunno in my friendster. i've got rina omar in my friend list~! yatta~! ntah la nape seronot sangat mencarik orang nak add. kalu buleh orang yg aku menyampah pun aku nak add jugak. amacam. buleh dak? ahaks :P

aku dah teradmire sorang ni... aku tak ingat kalu2 aku penah taip ni ke belom, tapi nak taip lagik.. ha ha ha~! he's the first person i met in this place (here? where? nobody knows except me ahaks :P).. memula nengok dia mcam budak yg aku admire zaman sekoloh dulu... lepas tu dah tak nampak emsem dah. sekali last week or before nampak dia ni oh sungguh kiut. sampai buleh mencabar kekiutan sangwoo oppa ku yg kiut itu.. ah~ lepas tu i go to know from somewhere that he's older than me and his birthday just passed. ah~ he's virgo... mnyampah pulak ngan virgians nih.. tapi suka nengok dia yg kiukkk huhuhhuhuhu. minat dia je la dari jauh. tatau la dia dah ade aweq ke belom.. kalu ade pon aku tak kisah nak admire dia jugak. ha ha ha~!

berjaya jugak nengok piret ari tu. seronot la jugak, tapi aku rase sure lagi seronot kalu nengok ngan someone.. nak gelak pun gilebabas punye. tapi tak de la sampai nak nengok lagi. ni lxg ni ntah bila nak nengok. plan nak nengok semalam, tapi hari ni pun malas nak gi nengok. ntah la tatau la nape malas. tapi nak nengok sangat citer tu huhuhuhu :(( and then ari sabtu ni insyaAllah nengok janghwa hungryuhn ngan ika... huhhuhuhuhu nengok citer antu tatot tatott huhuhuhu jangan aku susah nak tido malam tu sudah

speaking of this sabtu, well, i have another 2 sabtus to go... yatta~! lepas tuuuuuuuu aku nak klua suka hati aku.. heh tapi bila pk balik baik aku tidooo sepanjang hari hahahaha :P tapi bila pk balik baaaikkk aku klua, nengok wayang kol 11 gitu then buleh jalan2 atau nengok citer lain lepas tu.

hah teringat nak cakap ni. semalam gile kalut carik batt spare. ingatkan ilang+ade orang curik... tensi gilo. malam semalam carik jugak, tapi lepas tu macam pasrah.. bio je la. then tido dr 745pm gitu sampai laa pagi tadik 645am baru bangun ha ha ha teruk betul. syukurrrr jumpa dalam bag. dah la sedap je tido ha ha ha

hmm... gile ngantuk. sebab dr semalam theories je. nanti ni esok aku la pulak yg kena present. hai lahai. rase macam nak ponteng je. taaapiiii kalau aku tak leh nak tahan rase nak ponteng ni camana nanti kalu dah betul2 keje? lagi laa teruk. taaapii kalu keje betul ade leave. aku ni betul ke nak mintak leave? haish jangan pk la mende ni. haii kalau dapat cuti sehari ni pon takpe. haiiii haiiii haaaaaiiiii (mengeluh baaaik punye)

okeh la for now

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: