Thursday, October 16

How Dybb Is Your Love?

ni entry the day before yesterday... semalam tak dpt buat entry sebab troubleshoot pc... hari ni tak sure lagi nak buat entry ke tak... macam malas je ahaks :P

dah lama tak denga lagu ni. sekali pagi tadi pasang winamp keluar lagu ni pulak... yatta~! teringat masa zaman minat jinu dan sean oppa-deul tuh :D gilo beh la!! bila album baru nak klua ni? ke dah klua tapi aku tak tau? haii... kena dunlud cepat2!! 1TYM punye pon same. tapi aku dah tak bape minat baekkie cam dulu walaupon ade lagi gambo dia dalam organizer aku. tapi bagi aku dia tetap comel. sama la tu jinhwan. dalam shinsa pon comel. if only he can quit smoking.

hmm ape lagi? oh ye semalam dapa digicamera yg lagi satu. yatta~! this is the one that i want: digital camera with lcd screen. tak de la sakik mata nak nengok dalam lobang kamera tu kan. tapi yg payohnye ni kena guna alkaline batt la pulak. aa lak tu. kalau aaa takpe gak bleh guna skali ngan mp3player aku tuh. takpe takpe

hai la hai omma pulak dah aturkan aku gi interbiu ari kamis. alahai malas aku. baik aku dtg kelas buat configuration cisco. sebab nak pegi balik malas sungguh. kalau abih awal (sure punye) takkan aku nak skip kelas pulak kan. eventho akan ade banyak utk aku nengok lxg ke chenta kolestrol ke.

ari ni cekgu sakit tekak. kena la dia cakap pelan2. masalahnye aku ni la. pekak badak. apende dia cakap pun kena denga bebtul. pastu dah la cikgu ni tulisan kecik kat depan. suka pakai marker merah plak tu. tensi gilo aku duk belakang. wei, ni no choice aaaa. i'm the newbie in this class so tak leh la nak pilih2 tpt duduk. lagi pon at that time masa baru masuk tpt ni je available. nak buek camne kan. tapi ok gak la duduk kat ujung dunia ni. at least tak de org nengok kat monitor aku dengan tanpa sengaja ahahaha~ selamat sikit

budak comel cakap japanese ngan aku... yatta sungguh comel~! buleh replace bun-gee sshi buat sementara waktu ni ahahaaha

hai la hai. malas betul nak layan org otak blue ni. tak de keje betul. dah org kate takmo layan dah la berambos la.. ni makin menggatal. ignore je kang baru tau. macam si hati busuk ari tu dulu. lorat giler. macam la aku ni betul nyusahkan idup dia. kalu org dah tanak dah la. ni dia over2 pulak. like this person i know. sama je lorat. cuma si ati busuk ni kire melampau la sebab aku tak kenal dia lansung.

gile ngantuk ni. sebabnye tadi malam tido lambat dan pagi tadi bangun awal. kena la bangun awal sebab kena buat breakfast. dah tu dekat nak syuruk baru siap. gilo sejam masak nasi goreng je. dah la guna perencah plak tu. hai teruk tul. dah tu tak tido balik sebab 1. dah penat 'exercise' kat dapur, 2.dah terang, n 3.takleh tido teringat kat antu 2 sisters (huuuu angker woooo)

seronot menaip ni lupa plak tak bukak lagi hotmail. sat naaaaa

------

haiyoo... ni sebab leka main tycoon la sampai tak perasan belom dl partition magic lagi... takpe nanti kopi kat umah nyer tu pastu install le sini. nyahahaha teruk tul

dah la email cokme pon tak balas lagi... malas tul nak menaip ni. taaapiiii tadi itu bun-gee panggil nama i yaaaaadaaaaaa *blush* seronottt walaupon dia saje2 panggil. tapi tu la sebab seronot sangat main tycoon tak layan pon dia sangat... huhuhu :((

lepas ni nak gi jasko. emm beli la barangan yg dlm organiser di samping semayang asar kat sana. saje je sebenanye sebab takmo masak kat umah. apende je nak masak kat umah tu. sayo pon takde. hai la hai. nak nepon rumah pon tepon tak pasang betul. tatau la fred tu perasan ke tak. dah la tak sure dia ade kat umah ke tak... hampeh tul. aku pon hampeh gak sebab takmo masak hau hau hau :P

hai geram ni sebab tycoon dah amat tempoh. nak main game lain pon malas sebab dah suka main game ni. ala macam main hotel giant gk. cuma yg beza hotel giant tu lembun nak mamposh mamposh. keeee sebab aku buat tutorial tu? hai ntah la labu. nak install game lain pulak yg menarik. nak je aku bawak balik ni semua game dlm cpu ni. apekan daye, 1. takde storage yg sesuwei, 2. takde crack, 3. ade virus huuhuhuhuhu

em ok lah. mcam panjang tapi tak panjang pun sebenanye. ho ho ho :P

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: