Thursday, October 23

Huaaaaaarrrghhhhhhhhh

---->The sound of my inner self yawning.

yes i do have an inner self. macam haruna sakura dalam citer naruto. that's why i think i relate to her so much ahahahahah :P

bosan giler dtg kelas ni hari ni. klau bukan sebab aku nak sign attendance tak de la aku nak dtg (true, true) sebab bukannye nak belaja ape pun... ni karang nak buat lab lepas lunch... kantux gilo nak tunggu lunch pun tak de selera. ni besok lusa ni karang mau nye aku tido dalam kelas. dah tu takde network lak sekarang ni. kalu ade bleh laa aku nak merekod ke mendunlot ke.

ni tadi email fowed dr ika pon aku tak dpt nak aplod ke blog sebab tetibe je takde koneksi. huwwwwwaaaaaaaaaarrrrgggghhhhh tensi tensi ngantok ngantok~!

bisok ni nak ke times square (henceforth will be written as x² hahaha) pastu sabtu ingat nak pegi midveli nengok matrix reloaded. yeah aku belom nengok citer tu dulu. sebab masa tu malas dan tak de sumber kewangan. kalu ade lain la citer kan. ni bisok ni karang harap2 le bleh sampai awal. ye la nak bejalan sejauh 7km (konon). but i dun think tha gals nak buat gitu. sebab ye a kan ade other attraction plak: the ROLLERCOASTER what else. kalau ramai orang kena la beratur lama. dah la cuti n... alamatnye lebih 2 jam la. karang kalu diorang nak naik i think i'll pass. mencarik surau ke ape ke kan. tapi kan (dah cakap pasal surau ni) aku rase cam tak de je surau kat sana. the last time aku gi sana (yeah 2 days before opening, how pathetic) tak jumpa pun surau. direcory pon tak siap ari tu. nengok la nanti kot2 ade plak terpampang surau kat mana dlm direktori.

eh kengkorang yg membuang masa membaca rintihan aku ni, kasi la komen sikit... kalu yg membina lagi baik, bleh aku post kat sini. nak jugak tanye hati dan perasaan korang membaca mende alah yg aku taip ni. sebab aku kan dah plan nak buat citer... more like novel la. kot laa style aku nulih ni sesuai ke tak nak dibuat dialog dlm buku kan... ye la maklom la aku ni tak puas ati dengan beberapa dialog dalam novel2 melayu ni... so i want to do the best for mine. speaking about writing novels, i have this great idea.. got it this morning on my way to 'work'. and the theme is thriller. tapi aku rase tajuk ni sesuai utk kanak2/rumaja bawah 15 thn la. and also aku bukannye reti sangat nulis horror2 nih. hampeh tul.

ha teringat pulak kat citer phoenix blood. waaa suke nengok kritt~! foon sekarang pun dah cantik. apatcha pon cantik jugak. cuma ade sikit bongkok. haii i wish i can have apatcha's silhouette figure... lawa sangat tuh~! and i just found out baramee tu adik beradik apatcha, and rasin abang sulung. haaiiiii la haiiii... nape la susah sangat nak carik pasal phoenix blood kat net ah? dulu bila bukak, tak de pun sampai ke web siam dia. sekarang ni tatau la camne plak. if only i knew the real title of the story. and also the real characters' names. the actors oso ken maaa.. :D

hmm ape lagi nak nulis ni? oh ye aku dah start rase bosan ngan lemonande tycoon nih. ade dakk game lain yg lebih menarik dan mencabar? aku rase aku dah bosan ni sebab dah beli semua upgrades pastu kat umah dah buat sampai dekat historic site. nanti bila dah masuk stadium, bile dah fofular... aku uninsall je karang. ha~! yg aku nak sekarang ni: Sim Tower!!! ngan simcity jugak. tapi yg lama punye. gilooo laa ni huhuhuhu... hotel giant pon dah tak beh. dah bosann nak main. sama jugak dengan the sims.

nak install service pack. c'ya later

---------

pagi tadi hepi lagi... sebab budak comel tu lagi la nyahahahaha :P tapi sekarang ni dia lesap gak dengan betina tak guna tuh (hahahah jangan mare ye kalu terasa pulak hahaha)... takpe la. as long as i have that chance to talk to him (quite near actually, but nothing personal ahaks) pun dah tak kisah. tapi (lagi sekali aku nak taip kat sini kalu dah penah taip dulu) actually he's kinda nothing to me sebab takde la aku teringat sangat kat dia all the time. several times je. tu pon sebab aku macam ingat mende lain dulu baru ingat kat dia, and several2 mende je, mostly yg berkaitan.

dah la pasal budak comel tu. ni aku nak lahirkan rasa tak puas ati kat this someone... keji keji keji. takmo la cakap dia buat ape kan, tapi helloooooo reti2kanlah hormat reta orang. jangan laa main taram je ngan reta org lain. hiiiii sekali aku belasah kang baru tau. dah la muka tak siap (hahahahah jahat ni mulut ni biassse tul)

hai la hai nak je aku larikan diri sekarang jugak... nak nengok pheonix blood.. huhuhuhuhu :(( tapi b4 n4 ni pon bukannye nengok. so bakpe nak kisah nengok plak kan? hmm hopefully balik nanti ade la komik baru. my target: hxh!!!! i miss my dongsaengi-deul kirua n gon. n oso nenek biscuit. huhuhuhuhu.. hmmm rase macam nak bli pulak tu komik2 baru... tapi yg buat tak menariknye tu semua bukan comics house punye publication!! tu yg aku malas tu, sebab publication lain semua mesti ade samting wrong. huhuhuhuh lagi dan lagi...

ihh pakcik yg kat depan ni. dah la tak bagi balik cepat. koneksi plak dia konker sorang. hampeh aa kasi la koneksi... tau la dia nak dl. macam la 3kbps pun takleh dl kot? aku biase kat rummah 3kbps maksimum. hahahah nak compare ngan rumah aku mmg haprak la. iii teringin pulak nak pakai streamyx. dah lama dah. taaapii itu la kewangan yg tak membenarkan. kalu aku kaye, mmg dah lama dah ade. betul dakk? gilo tul, bil punye pun tak terbayar.

.......dah abis.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: