Tuesday, October 21

Kwaejina Ching Ching, Kwaejina Ching Ching

dah lama tak denga ni lagu betul2. tadi siang baru dengar betul2. ha ha hampeh :P iii suka betul dengan lagu ni. tapi masih tensi sebab tak dapat lagi dia punye perf ngan mv. nak both!!!! teringat pulak mv one love rosak. uuuu sedey sedey... nak buat camne. bersabar aje lah.

rupe2nye target posa ari isnin. ingatnye jumaat. heh seronot la aku. dengan itu aku pon mengkensel posa arini. takpe la aku kensel pon b4 subuh. lagikpon serasa aku la aku dah abih ganti tahun ni punye semua. jaaadiiii tak de masalah la nak ganti posa ganti nanti :D

oh ye... semalam sungguh hepi... masa balik la :D tapi aku tensi dengan diri sendiri sebab macam berlagak pulak. padahal aku segan... huuhuhu :(( teringat pulak zaman kat ppp dulu masa aku minat giler kat mamat bosnia tu. ye la masa face-2-face aku tak berani angkat muka. patutnye aku buat cool je. hampeh tul aku ni. las las melepas dia kat member sendiri pulak tu. kalau orang lain takpe lagi heh!

hmm ape lagi... dah nak exam dah ni... ccna. 2nd week november's the date. hopefully i can do my best la. konon2 semalam nak start study. tapi tensi tul ngantuk giler lepas makan malam. tataulah kenapa, maybe sebab potato salad tu kot. full of carbo, buat mata aku berat. ni tadi siang pun makan potato salad gak, mata pun berat. hai la hai..

nanti jumaat jadik ke aa nak gi nengok mubie kat mv? hopefully jadi la. kalau tak jumaat pun ari sabtu. sabtu la okeh. jumaat mebi nak klua ngan ika gi times square. berjalan sejauh 7km kat sana. ade la berenti2 tu nanti. oh ye teringat pulak aku dah meluahkan rasa tak puas ati of someone kat ika. mujur la ika tak kasi respon yg aku jangka ha ha ha~!

dah nengok LXG (rasenye dah tulis ni tapi nak nulis lagik).. aku kasik 6/10 la. sebab nye jalan cerita yg kurang smooth. tapi watak2 and actions tu behhh!!! i like! especially allan quartermain, mina harker ngan .... sape ek? eh dah lupa lak watak.. jap.. quartermain, harker, skinner, sawyer, grey, nemo,.... sape lagi sorang ek? ooo dr jekyll n mr hyde! hahaha dah ingat semua. dorian grey macam johnny depp sikit. tapi bukan dia la of course hehehe :P jadiiiii watak lagi sorang yg aku suka tu... tak de sape. suka harker ngan quartermain je. heh lain suka gak tapi yg ni suka the most la. sesuai tu peta wilson jadi harker. satu sebab slang dia, and 2 sebab dia nyer lasak tu :D

hai bila aku nak start study ni? dah la trainer ni tutup connection on purpose. camne aaa? dengki tul mamat tu. aiseh mamat, dah nak raye ni baik hati la sikit hihihi :P

nak jadik tycoon kejap.

-----

dah lepas lunch ni. ye aku rase mmg sesia aku dtg... dlm 75% sesia tuh. selebihnye tak de la sesia sebab ade notes (lab sebenanye) ngan ade buat config sikit. the rest of the day? main game. huhuhuhu... ngantuk. aku ni dah patutnye buat revision...

****tips baru: kalau down, buat sh int sampai up****

teruk tul. ni karang balik rumah kang ngantuk lagi. tak ke payah tu? kalau senang nak bangun balik lepas tido tu lain citer la... ni payah betul nakbangun. contohnye macam pagi tadik la. supposenye buat sahur utk nabilah. dah terjaga lak tu. tapi kepala ni berat sangat pulak. i think punca dia aku terlalu banyak tido. jadi nak jaga pun susah. so sekarang ni aku nak try lepas subuh jangan tido balik (mmg sepatutnye macam tu kan) tapi dah nak bulan posa ni payah pulak huhuhuhu... nak gi minum air kejap la. dr tadi nak minum air tak dapat2 huhuhuhu...

hah dah dapat pun minim air... ha ha ha! maklumlah aku ni kalau pegi minum ari pegi sensorang... sape laaa nak pegi ngan aku kan. kalau ade member takpe la jugak lepak lelama sikit. sensorang malas la kan, karang ade plak org dtg nak minum tapi takmo cakap2 ngan aku, tak pon aku yg segan2 nak cakap ngan dia. payah kan kan kan?

when am i gonna make this other blog? aku rase memang perlu la buat another blog, to cover this one. on purpose. mana tau karang2 org yg baca ni terasa pulak ke ngan ape yg aku taip. and then nak letak ape kat blog lagi satu tu? hmm letak semua email fowed2 kan? lepas tu letak je link kat email... sape nak baca koleksi email fowed2 dtg ke webbie nih. hahahahah seronottt... good idea tu. insyaAllah aku ingat. tapi bukannye mati pon kalau tak ingat kan kan kan.

heh okeh la... dah tak de mende nak taip lagik. kalau ade pon aku dah lupa. oh yee... ni aku nak lahirkan betapa TENSI nye aku dengan kebanyakan drebar bas dari ampang, esp lembah jaya. tensi tahap gila babas!!! lagi2 drebar bas 185. tu tensi tahap dewa. bodo. bangang. bahalul. bakaero. baboya. baboon. waahahahahahahahaha

dah abih makkkkk

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: