Monday, October 13

The Integrity is Getting Larger

apondo aku naip tuh?

berjaya nengok janghwa, hungryun jugak akhirnye. tak kisah la rm sepuluh dia... hantu dia mmg worth my rm 10. gilos tul. susah nak lari. malam pun payoh nak tido, siang pon payoh nak tido balik. gilo tul. mmg la itu semua imaginasi budak sakit jiwa tu je, tapi antu yg las tu bukan khayalan budak gilo tu, and dah la wardrobe aku selalu terbukak sendiri, itu menambahkan kehorroran aku yaaahhhh~! (yes i admit that i am a pengecut sejak azali lagi huhuhuhu)

aku rase sekarang ni otak aku dah semakin tak bejalan. and i think the reasons are
1. internet access although sometimes limited
2. kelas hari sabtu. takpe minggu ni las kelas sabtu. i can't wait!
3. ... emm tak ingat

nak join ina nengok mv jap ahaks

-----

ok dah sudah nengok mv. bosan seh. semua lagu yg mentrigger aku nye ngantuk switch. kalau lagu cam dongguroni tu tak pe la jugak. cam shinhwa lagi beh. muahahahahaha

lepas ni kena configure router. aiyarrkk ngantuk giler :P jap nak nengok mv baru dl tadik nyahahaha
--dah nengok dah. kelakau jugak mv o brader tuh tapi... tak leh lawan kekelakarang mv yaegam pb's ahahahahhahah :P anyhow lepas ni nak carik mv/perf yg family eksep for seben ngan wisung. otae?

hmm ape lagi nak naip? oh ye dah dapat surat dr jabatan pendaftaran. betul ke aku ni nak apply sana? sebab 1. dah la kat pj, kol 8 pagi lak tu 2. jadik pembantu pulak tu, nak kelayakan dip n 3. ari tu ari jumaat... malas wooo better aku dok kat kelas amek test. btul dak? tapi tu la kalu omoni ade kat umah hari tu mmg aku kena pegi jugak2. agaknye la. kalau dia nak antar kan. kalau tak aku pon melencong la. hau hau hau! kalau melencong of cos la kena gi kelas sebab aku dah cakap kan tadik ade test woo test, kalu tak de bleh aku layan lxg. waahahahaha~! (macam orang gilak)

okeh la nak kena tuka ip dah ni. tak sempat dah.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: