Sunday, June 13

Bosan Kebosanan

Winamp playin' Chingu(Friend) by NRG

bosan giler sebenanye. tadi dah tutup dah pc, nak tido la konon. sekali teringat belom solat isyak lagi. so bila dah solat isyak, nengok jam dah pukul 5. so better off for me to wait until subuh prayer's azan. that way, takde la terganggu tido :D mementang omma ngan appa takde. kalau ade nahas la..

ape nak buat bila bosan taim2 cam ni ekk? nak dunlut anime/movie/drama, nanti kena pulak tunggu siap baru leh tutup pc (semenjak kes kena lightning hari tu, i have to be more cautious, aight. tak sanggup mengabihkan rm merepair pc lagi. huh). so, it's either I

surf,

or dunlut mende2 yg cepat je complete.

and i did both. sekarang ni dunlut lelagu japones dari satu site mp3 rotation nih. muhahahaha seronot... sambil2 tu dunlut bleach (the manga). well actually, dunlut bleach dulu. ni skarang ni pun dah siap baca dah, lalu mendunlut mp3. hahhh... terasa macam lagi takde life dari dulu.

speaking of takde life, a fren of mine (i'd like to keep her name and her site anonymous) told me about this fren of hers. she (my fren, let's call her R) describe this other person, L (stands for loser muahahaha :P) quite a fair person...

R: ko tau..dia ni lawa beb...budak laki mmg suka amattss laaa
R: aku pun suka gak tgk..cantik
R: tapi mental la gitu
R: hahahhaa
dB: hahahah teringat citer mean girls
**edit edit**
R: nak tau apa dia buat
R: saiko...
dB: nak nak
R: suma sms dia dpt...dia tulis dlm satu buku
R: hahahahhaa
R: aduhhhh
dB: (LOL smiley)
R: sbb memory tak muat kan
dB: eh silap patut yang ni (ROTFLOL smiley)
R: kalau ader 10mb..aku rasa tak muat gak!!!
R: series shit!!
R: aku tgk buku tu.. tapi aku tak kuasa nak bukak..sbb mcm hahahahhaha la kan!
R: geng aku yg baca... sbb dia kasik baca
R: saiko betul...glemer pun leh saiko
dB: aku rase kalau henpon tu buleh masuk memori card mau berduyun dia simpan
dB: melampau tu saiko
R: dlm hati aku masa dia tgh tulis tu kan... (pakai harddisk jekla phone tu)
dB: heh hd takleh nanti masuk virus abih kena format
R: hahahahhaha
**edit edit**
R: aku malas nak ngumpat
R: aku slalu buat2 baik jekk kat budak2 batch aku
R: skali dia gi cakap2 pasal aku ni yg aku rasa nak kasik tau satu dunia tau
R: hahahahha
R: bila budak2 laki kata derang minat dia..aku senyum jeklaa...
R: kesian kan...
R: cantik..glemer... sopan... santun...
R: gila...
R: mcm tak masuk kategori
dB: hahaha
R: lecturer pun sms dia weh
R: aku rasa suma org tau..dia kasik tau sendirik
dB: aku kesian sungguh ngan orang cam tu
dB: aku ingat aku yg takde life... rupenye ade yg lagi teruk dari aku
R: baikla jadik kita ni dB.. dpt sms simpan sampai phone penuh jek

heh takat tu je la yer.. my say is, if you think you're SUPER COOL, there must be something wrong with your head. eh? ape kaitan cool ngan si Loser nih? :D teringat kat niki nyer blog sebenanye :D tu yg termasukkan cool tuh.

but then, kalau korang terasa yg kitorang ngumpat ni korang lah kan... cukup2 la tu... sms, man, hebat sangat ke sampai nak bukukan sampai cam tu sekali? kalau ye pun simpan sendiri2 sudah la, tunjuk2 orang bakpe? jangan sampai others label u as a Loser with a capital L.

speaking about losers...

... to be continued...

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: